ورق هایگلاس پانوتک - Pannotech
نوشته شده توسط : شهرچوب

ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

ورق هایگلاس پانوتک تولید شرکت پارسیان چوب با روکش هایگلاس هانوا کره جنوبی می باشد. این شرکت با هدف ایجاد اشتغال و ایجاد یک برند داخلی ولی با سطح کیفیت بالا و عالی ایجاد شده است. ورق هایگلاس پانوتک به دلیل ساختار بی نقص و عیب روکش و چگالی مناسب فیبر خود، برای طراحی های مکان مورد نظر شما محصولی فوق العاده می باشد.
ورق هایگلاس پانوتک با رنگ ها و طرح های سه بُعدی ترکیب چشمگیری دارد.مکانی که طراحی می کنید، با رنگ های 3 بُعدی هایگلاس پانوتک ، بُعدی متفاوت به دست آورده و به دلیل درخشش، چشم ها را به خود خیره خواهد کرد .

مشخصات ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

ابعاد ورق هایگلاس پانوتک ۲۸۰*۱۲۲ سانتی متر و ضخامت آن ۱۶ میلیمتر می باشد، روکش آن PVC هایگلاس  هانوا کره می باشد. تعداد رنگ های آن 70 عدد می باشد .

با توجه به اینکه هایگلاس پانوتک از زیبایی خاصی برخوردار هستند ترکیب این رنگ ها با رنگ های دیگر از شرکت های صاحب نام در این عرصه همچون هایگلاس ایزوفام ، هایگلاس ای جی تی ،هایگلاس دکوپنل ، هایگلاس واریو ، هایگلاس پاکچوب  ، هایگلاس فرامید ، هایگلاس سیتک می توانید از زیبایی و تنوع چشم نوازی در طرح های اجرایی برخوردار شوید.

سمپل رنگ ورق هایگلاس پانوتک – Pannotech :

هایگلاس پانوتک شامل بیش از 70 رنگ زیبا و متنوع می باشد که در سه گروه رنگی تقسیم بندی شده اند. هایگلاس پانوتک در سمپل خود 70رنگ زیبا و البته پرفروش و پرطرفدار را قرار داده تا طراحان گرامی بتوانند رنگهای هایگلاس را براحتی باهم ترکیب کنند و در امور طراحی خود بکار ببرند.

برای مشاهده رنگهای هایگلاس پانوتک میتوانید از وبسایت فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) استفاده نمایید. همچنین میتوانید با فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی ) تماس حاصل نمایید.

برای دیدن نمونه کارهای انواع کابینت و همینطور کارهای ترکیبی میتوانید به صفحه اینستاگرام Homedream_design مراجعه فرمایید.

قیمت ورق هایگلاس پانوتک:

قیمت ورق هایگلاس پانوتک براساس قیمت روز ارز و نوسانات آن قیمت گزاری می شود و نمیتوان بصورت عددی واحد بیان کرد. از این رو جهت استعلام قیمت هایگلاس پانوتک میتوانید با شماره تماس های فروشگاه شهرچوب ( چوب سیتی ) تماس حاصل فرمایید .

نمایندگی هایگلاس پانوتک:

شرکت هایگلاس پانوتک از سیستم توزیع بسیار خوبی در سطح کشور برخوردار است و شما مصرف کنندگان گرامی می توانید هایگلاس پانوتک را از نمایندگی های مجاز و فعال این شرکت در سطح کشور تهیه نمایید.

همچنین می توانید هایگلاس پانوتک را از فروشگاه شهرچوب (چوب سیتی) بخواهید.





:: برچسب‌ها: هایگلاس پانوتک ,
:: بازدید از این مطلب : 37
|
امتیاز مطلب : 0
|
تعداد امتیازدهندگان : 0
|
مجموع امتیاز : 0
تاریخ انتشار : سه شنبه 14 فروردين 1403 | نظرات ()
مطالب مرتبط با این پست
لیست
می توانید دیدگاه خود را بنویسید


نام
آدرس ایمیل
وب سایت/بلاگ
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

آپلود عکس دلخواه: